کد مطلب: 184141
افتتاح نخستين کاريابي الکترونيکي در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1399/05/06 12:48:49
نمایش : 1096
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان چهارمحال و بختياري از افتتاح نخستين سامانه کاريابي الکترونيکي در چهارمحال و بختياري خبر داد.
به گزارش هفت چشمه به نقل از  جهانبين نيوز، سيد حفيظ الله فاضلي،مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان چهارمحال و بختياري اظهار کرد: مجوز اين طرح با هدف ايجاد وحدت رويه راه‌اندازي سامانه‌هاي الکترونيکي، جلوگيري از فعاليت غيرقانوني سامانه‌هاي کاريابي غيرمجاز در فضاي مجازي، يکپارچه‌سازي و شفاف‌سازي فرصت‌هاي شغلي کسب شده و سهولت در گزينش شغل منطبق بر مهارت و توانمندي‌هاي جويندگان کار صادر شده است.

وي افزود: اين سامانه ورود به دنياي رزومه‌ها و فرصت‌هاي شغلي است که مي‌تواند ارتباط ميان کارفرما و کارجو را حرفه‌اي و شفاف کرده و در واقع تجربه‌اي کاملاً نو و مفيد در ايجاد اشتغال موفق خواهد بود.

فاضلي بيان کرد: هدايت شغلي، مشاوره خوب و صحيح، کاريابي مجازي از طريق سايت‌ها و اپليکيشن، ارتباط مناسب و به روز فارغ‌التحصيلان کارآفرين با سرمايه‌داران و بنگاه‌هاي اقتصادي و شناخت واقعي نيازهاي آموزشي بازار کار از ديگر موارد فعاليت اين مرکز است.

 مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان يادآور شد: در اين سامانه به منظور آسايش کاربران فرصت‌هاي شغلي بر اساس نيازهاي منطقه جغرافيايي قابل دسترسي است مثلاً اگر فردي در محله خاصي سکونت دارد مي‌تواند فرصت‌هاي شغلي که در محله مورد نظرش است را دريافت کند.

فاضلي خاطرنشان کرد: با راه اندازي اين سامانه تمام الکترونيک کارجويان و کارفرمايان مي توانند بدون محدوديت زمان و مکان نسبت به ثبت نام و انتخاب نيروي کاربا کمترين زمان اقدام نمايند.


انتهاي پيام/1029ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg